عشق کوچولوی ماعشق کوچولوی ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ماعاشقانه های ما، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

*امیر ماهان، ماه تابان زندگی ما*

*سیسمونی*

1393/8/13 12:31
نویسنده : مامان نسرین
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل ما؛

شاه پسر مامان اینم اتاقت که چند وقتیه شده پاتوق همیشگی ما...

می خوام بدونی همه ی وسایلت با عشق خریده شده و با عشق تمام چیده شده و اول از همه هم می خوام از طرف خودم و بابا مهدی و البته تو, از مامان زری گلم و بابا حمید عزیزم تشکر کنم که مثل همیشه واسمون کلی زحمت کشیدن.

امیدورام همیشه سلامت باشن و سایشون سالیان سال بالای سرمون باشه.

 

حالا بریم سراغ عکسای اتاقت:

این در اتاقته...

چند تا نمای کلی...

سرویس 6 تکه: کالسکه, روروئک, کریر, صندلی ماشین, کیف و آغوشیت

پشه بند و تشک و بالش دستی و یه پیش بند که با سفره و پرده اتاقت سته.

دوخت سفره و تشک دستیت و پیش بند, کار مامان زری جونمه ها.

سرویس حمام, سرویس حوله و حوله خشک کن ها

استخر و مینی واش

دستگاه بخور

تقویم اتاقت که عاشقشم

اینم لباس و عکس نوزادی منه. متاسفانه از بابا مهدی نتونستم لباس نوزادی پیدا کنم. ساختش کار خودمه ها

قاب عکسای اتاقت

سرویس روتختیت

آب نمای اتاقت

کیک پوشکیت که خودم درست کردم

چراغ خوابت و یه قاب عکس که خودم درستش کردم و عکس سونوت داخلشه...

ویترین اتاقت

ویترین پارتیشنیت

کمد لباسات

این لباسا رو وقتی فکر می کردیم دختری از ترکیه خریدیم. انشالله واسه خواهرت

پیش بندها, دستکش ها, جوراب ها و زانو بندهات

این لباساتم همشونو مامان زری از مکه و دبی واست خریده.

اینا رو هم همشونو از ترکیه واست خریدیم. مارک Mother Care. عاشقشونم

چند تیکه هات

پتوهات

سفره و حوله دستی و تشک تعویض

بهداشتیهات

سرویس قابلمه

سرویس غذاخوری

اینم ست فرش و سطل و جعبه دستمالت

سعی کردم از همه رنگی استفاده کنم که اتاقت حسابی شاد بشه. امیدوارم خوشت بیاد مامانی.

مبارکت باشه

بووووووووووووووووووووووووس

پسندها (3)

نظرات (4)

فریبا
17 آبان 93 17:48
نسرین جونمممممممممممممممم دست بابایی و مامان زریت درد نکنه همه چیز عالی و با سلیقه بود مبارک باشههههههههههههههههههههه انشالاه امیر مهان به خوبی ازشون استفاده کنه خیلیییییییییییییییی خشگل بود اتاق گل پسرت منتظر عکساش هستم موقع زایمان منو دعا کن دوست دارم
مامان نسرین
پاسخ
ممنون فریبا جون. انشالله نی نیت به سلامتی دنیا بیاد و سیسمونیشو بچینی
مریم
18 آبان 93 8:33
سلام عزیزم مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگ بود همه چیز عالی این شالله به سلامتی استفاده بشه دست مامان زری درد نکنه از قول من ببوسشون تو را خدا زود تر عکس نینی هم بزار
مامان نسرین
پاسخ
مرسی مریم جونم. کی بشه سیسمونی نینی شما. وااااااای
نیلوفر جون
24 آبان 93 18:56
سلام عزیزم مبارکه باشه
مامان نسرین
پاسخ
قربونت عزیزم
کیان
9 آذر 93 11:04
خیلی هم عالی خدا حفظش کنه ماشالله
مامان نسرین
پاسخ
ممنون عزیزم